2016年11月30日 星期三

徐瑋經典文學作品,青春世代首部曲「那一年的秋天」封面正式曝光。

徐瑋經典文學作品,青春世代首部曲「那一年的秋天」封面正式曝光。
「那一年的秋天」封面,最後決定用徐瑋最新近照,徐瑋臉上深情中帶著淡淡的憂傷,有一種濃濃思念某人「想念」的味道。書的背面中間是現在,左右兩邊還是選用徐瑋少年時代的照片,代表時空的轉換。
2017年開春,最美麗浪漫的初戀愛情故事「那一年的秋天」於焉而生。獻給全天下情侶,願有情人終成眷屬。
Xu Wei's classic "Autumn of the year" covers the official exposure.
"Autumn of that year" cover, and finally decided to use Xu Wei recent photos, Xu Wei face with a touch of sadness, there is a deep miss someone "miss" the taste. The middle of the back of the book is now, left and right sides or the choice of juvenile Xu Wei photo, representing the conversion of time and space.
The spring of 2017, the most beautiful romantic love story "the fall of that year" was born in Yan. Dedicated to the whole world couple, lovers get married



沒有留言:

張貼留言

我們會在有效期限內提出「加重毀謗暨附帶民事損害賠償」之告訴,將向鏡週刊求償500萬,捐作公益

版主 : 關於前陣子由惡名昭彰的狗仔頭「裴偉」創辦的三流狗仔雜誌「鏡週刊」一篇發不了大財的挺韓藝人,未向本人查證抹黑造謠徐瑋的不實報導,說在二十多年前冒用某攝影師的歌及借款的事,完全是惡意抹黑的作假新聞,我們已委託台北律師事務所收集查證,半年有效期限內會對相關人等提出毀謗...

徐瑋成長的故事